Gmail 'Dinamik E-posta' özelliğini, 2 Temmuz'da aktif ediyor.
Gmail, şimdiye kadarki en büyük dönüşümlerinden birine, birkaç hafta içinde ev sahipliği yapacak. Google, bu yılın başlarında sona eren beta döneminin ardından, 2 Temmuz'da e-posta hizmetine "dinamik e-posta" özelliğini getirmeye hazırlanıyor.
Masaüstündeki Chrome, Opera, Safari, iOS ve Android platformlarında Gmail uygulamasını kullanabileceksiniz.
AMP üzerine kurulu dinamik e-posta, kullanıcıların e-postalarla tamamen yeni şekillerde (buton) etkileşimde bulunmalarını sağlar. Gmail kullanıcıları yalnızca mesajlara yanıt vermek yerine, olayları yanıtlamak, anketleri doldurmak, yorumlara yanıt vermek ve görüntülerini doğrudan bir e-posta içinden tarayabilmeleri için RSVP'yi kullanabilecekler.
Google, görselde örnek bir mail ile nasıl etkileşim yapabileceğinizi göstermektedir.
Dinamik e-posta ile Gmail'de güncel bir konu göreceksiniz ve yorumları doğrudan bir mesaj içinde yanıtlayabilir veya çözebilirsiniz.
Bir kaç işletme, ürün veya hizmetlerine giriş yapmadan Gmail üzerinden dinamik e-posta özelliğini kullanıyordu. Tahmin edebileceğiniz gibi, özellikle reklamcılık için özellikle yararlı olacak, çünkü müşterilerin bir teklife yanıt vermesini daha da kolaylaştırıyor.
Örneğin, Booking gibi sayfalardan gönderilen dinamik e-postalar, kullanıcıların seyahat odalarını ziyaret etmek zorunda kalmadan otel odalarında bir e-posta içinden gezinmelerini sağlar...
Bu özellik e-ticaretin ötesine geçiyor. Pinterest dinamik e-postalar kullanıyor, böylece kullanıcılar pimleri daha kolay tarayabiliyor ve panolarına kaydedebiliyorlar. Ve toplantıları ayarlamak için çevrimiçi bir hizmet olan Doodle'dan dinamik bir e-posta alırsanız, gelen kutunuzdan bir toplantı saatini hızlı bir şekilde rezerve edebilirsiniz.
Gmail, şimdiye kadarki en büyük dönüşümlerinden birine, birkaç hafta içinde ev sahipliği yapacak. Google, bu yılın başlarında sona eren beta döneminin ardından, 2 Temmuz'da e-posta hizmetine "dinamik e-posta" özelliğini getirmeye hazırlanıyor.
Masaüstündeki Chrome, Opera, Safari, iOS ve Android platformlarında Gmail uygulamasını kullanabileceksiniz.
AMP üzerine kurulu dinamik e-posta, kullanıcıların e-postalarla tamamen yeni şekillerde (buton) etkileşimde bulunmalarını sağlar. Gmail kullanıcıları yalnızca mesajlara yanıt vermek yerine, olayları yanıtlamak, anketleri doldurmak, yorumlara yanıt vermek ve görüntülerini doğrudan bir e-posta içinden tarayabilmeleri için RSVP'yi kullanabilecekler.
Google, görselde örnek bir mail ile nasıl etkileşim yapabileceğinizi göstermektedir.
Dinamik e-posta ile Gmail'de güncel bir konu göreceksiniz ve yorumları doğrudan bir mesaj içinde yanıtlayabilir veya çözebilirsiniz.
Bir kaç işletme, ürün veya hizmetlerine giriş yapmadan Gmail üzerinden dinamik e-posta özelliğini kullanıyordu. Tahmin edebileceğiniz gibi, özellikle reklamcılık için özellikle yararlı olacak, çünkü müşterilerin bir teklife yanıt vermesini daha da kolaylaştırıyor.
Örneğin, Booking gibi sayfalardan gönderilen dinamik e-postalar, kullanıcıların seyahat odalarını ziyaret etmek zorunda kalmadan otel odalarında bir e-posta içinden gezinmelerini sağlar...
Bu özellik e-ticaretin ötesine geçiyor. Pinterest dinamik e-postalar kullanıyor, böylece kullanıcılar pimleri daha kolay tarayabiliyor ve panolarına kaydedebiliyorlar. Ve toplantıları ayarlamak için çevrimiçi bir hizmet olan Doodle'dan dinamik bir e-posta alırsanız, gelen kutunuzdan bir toplantı saatini hızlı bir şekilde rezerve edebilirsiniz.
Bakalım nasıl bir değişim olacak. bilgilendirme için teşekkürler :)
YanıtlaSil