Ana içeriğe atla

Bir TAVUK Yolun Karşısına Neden Geçer?

Adnan Oktar -Maşallah. Tavuk deyil balık gibi İnşallah. Elhemdulillah. 

Mehmet Özhaseki: Hocaefendi geçebileceğini bana bildirdi. Sorunsuz geçebilmesi için savcılıktan belge aldırdım. Yolundan şaşarsa gerilla horozlar müdahale eder.

SIGMUND FREUD: Tavuğun karşıdan karşıya geçmesiyle ilgilenmeniz, sizde güçlü bir cinsel güvensizlik duygusunu ele vermektedir.


ALBERT EINSTEIN: Tavuğun yolun karşısına geçmesi ya da yolun tavuğun ayakları altında yer değiştirmesi, tümüyle sizin gösterdiğiniz referansa bağlıdır.


Süleyman Demirel : Tavuk geçmişse geçmiş, geçmemişse geçmemiştir.

İ. Melih Gökçek : Biz ağaçları kesip yol yapmasaydık, tavuk karşıya geçemezdi.

Tansu Çiller : Bu memleket uğrunda karşıdan karşıya geçen tavuk da bizimdir, tavuğun üstünden geçen traktör de bizimdir.

Bülent Arınç : Tavuğun karşıdan karşıya geçmesi çok manidardır.

Recep Tayyip Erdoğan : Eyy tavuk! Karşıdan karşıya geçmesini senden öğrenecek değiliz.


Emine Erdoğan: Tavuğun karşıdan karşıya geçmesi için yolu trafiğe kapatmalıyız. Daha sonra tasarruf için tavuğun tüylerinden yastık yapmalıyız.

Ahmet Davutoğlu : Karşıdan karşıya geçen bu tavuğu şiddetle kınıyorum. Kimse asfaltımızın gücünü test etmeye kalkmasın!

Abdullah Gül : Bana böyle bir bilgi verilmedi ama karşıdan karşıya geçtiyse hükümet gereğini yapar.


Nihat Zeybekçi: O tavuğa şarap içirerek marka yapabiliriz.

Sırrı Süreyya Önder : Bırakın geçsin, geç hele geç geç.

Kemal Kılıçdaroğlu : Bu tavuğun böyle rahat davranmasına izin verenler bunun hesabını verecek. Bu işin peşini bırakmayacağız. Gerekirse Anayasa mahkemesine gideriz. Hodri meydan!

2. Konuşma (bir gün sonra)
O tavuğu 4 yıllığına bana verin bakın ben size söz veriyorum 4 yılda tavuk fabrikası kuracağım
3. Konuşma
Bana güvenin tavuk karşıya geçmemiştir benim adım kemal ...

MUSTAFA SARIGÜL: O tavuğun düğün şahidi benim . Annesinin cenazesine de katıldım.

Devlet Bahçeli : 40 yapar !


1000Ali Yıldırım: 3 defa geçerse penaltı olur.

Selahattin Demirtaş : Seni karşıya geçirtmeyeceğiz.

Cübbeli Ahmet Hoca : Bırak şimdi tavuğu yahu! Sen sırattan karşıya geçebilecek misin onu düşün!

Nihat Hatipoğlu : Arabalar tüm hızıyla geliyordu. Tavuk karşıya geçmeye çalışıyordu. Kornalar susmak bilmiyordu. Tavuk karşıya geçmek için her hamle yaptığında arabalardan ürküp geri kaçıyordu. Yeter diyordu tavuk, yeter…

Hüriyyet : Tavuk geçecekse geçsin. Bu ülkede Hürriyet var.


Berat Albayrak : Bakın burası çok önemli. O tavuğu mali dengelenme politikası ile eğiteceğiz.

Obama: Bizim işimiz tavuğu karşıya geçirmek.


İdris Naim Şahin: Geçerken bide takla atsın.

Fatih Portakal:  Bir tavuk yolun karşısına geçip gözden kaybolmuş! Muhabirimiz nedenini açıklamak üzere, birazdan bize bağlanacak.


Nihat Doğan: Benim ülkemin tavuğunun yürüyüşü bile farklı.

Ak Parti Seçmeni: Bunlar hep Amerika ve İsrail'in tavukları.

MHP seçmeni: sorun bakalım tavuğa pkk bir terör örgütüdür diyebiliyor mu. Hem trafik ışıklarının renkleri sarı, kırmızı, yeşil bu bir bölücülüktür.

CHP seçmeni: Atatürk olmasaydı o tavuğun ismi yorgo olurdu.

HDP seçmeni: Tavuğun barış koşulları içerisinde karşıdan karşıya geçtiğini düşünmüyoruz. Bu bir komplodur. Katil trafik polisi hesap verecek.

MARTIN LUTHER KING JR.: Tüm tavukların nedenini açıklamak zorunda kalmadan özgürce karşıdan karşıya geçtikleri bir dünya düşlüyorum.

"Horoza da bir  sormak lazım...


O tavuk hangi ülkede yaşadığını bilmiyor!!hadsiz!!

Yandaş Medya: Terör işbirlikçileri haince tavuğun karşıya geçtiğini iddia etmelerine rağmen tavuğun geçmediğini yerinde belgeledik.

Muhalif Medya: O tavuk bidon kafalıdır

Böyle giderse o tavuk değil yolun karşısına evin bahçesine bile kümesinden geçemeyecek , az kaldı düzen değişince o tavuklar günlerini görecek.

Tavuk yolun karşısına geçmek zorundadır. Çünkü AKP yemi yolun karşısına bırakmıştır. Yoksa aç kalacaktır.

Tavuk Açıklıyor: Şimdi ben karşıdan karşıya neden geçtim, niçin geçtim, nasıl geçtim, bunu izaha gerek yok, gördünüz yürüdüm geçtim. ama geçmemişte olabilirim, geçmişsem geçmişimdir, geçmemişsem geçmemişimdir, görünen köy uzakta değildir, karşıya geçtikte sonradan geçmedik mi dedik, bunlar bir takım uydurma laflardır. sahi ya ben karşıdan karşıya niçin geçtim. kim geçirdi ulan beni karşıdan karşıya.


Sizin De Fikirleriniz Var Mı...

Yorum yazarak ve paylaşarak yazının daha çok kişiye ulaşmasını sağlayın!

Yorumlar

  1. Muharrem İnce: Bu tavuğun ibiğini sökeceğim.

    YanıtlaSil
  2. Mansur Yavaş der ki Ben geliyorum, tavuk yavaşça geçsin

    YanıtlaSil
  3. Arif Dedeoğlu17 Oca 2019 15:38:00

    Binali Yıldırım - Yem elimizde kaldı

    YanıtlaSil
  4. Nasreddin Hoca:Yolu yapanın hiç mi suçu yok?

    YanıtlaSil
  5. hahha komik olmuş :D

    YanıtlaSil
  6. Horoza da bir sormak lazım 😂😂

    YanıtlaSil
  7. bırakın herkes istediğini yapsın..geçsin geçmesin sanane :)) bu da benim yorumum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Medyan (Ortanca) Nedir? Nasıl Hesaplanır? Nerelerde Kullanılır?

Medyan işlemi olasılık hesaplamalarında sıkça kullanılan bir sayı dizisinin ortalamasını hesaplamak için alternatif yöntemlerden bir tanesidir. Ortanca medyan işleminin diğer adıdır. Matematiksel olarak medyan işlemi bir sayı dizisi küçükten büyüğe sıralayarak ortada kalan elemanı medyan değeri olarak belirleme işlemidir. Örnek verecek olursak: 2, 1, 5, 4, 5, 1, 2, 3, 5 serisi sıralanırsa 1, 1, 2, 2, 3, 4, 5, 5, 5 serisi elde edilir. Bu seri 9 elemanlı olduğundan ortadaki, yani 5. eleman (medyan) olacaktır. 5. eleman 3 sayısıdır. Yani ortanca değeri 3'dür Eleman sayısı tek sayı olan bir seride medyan değerin sırasının hesaplaması şu şekilde formüle edilir. Medyanın Sırası = (Eleman Sayısı + 1) / 2 Bu formülü yukarıdaki örneği uygulayacak olursak; Medyanın Sırası = (9 + 1) / 2 = 5 Veri serisi eleman sayısı bir çift sayı ise bu durumda serinin 2 medyanı olacaktır. Örneğin 2, 1, 5, 4, 5, 1, 2, 3, 5, 4 serisi sıralandığında 1, 1, 2, 2, 3, 4, 4, 5, 5, 5 s

Ağaçlar Kireçle veya Badana İle Neden Boyanır?

Ağaçlar kireçle boyanmasının veya badana yapılmasının hem çevreye hem de doğaya, ağaçlara faydası var. Bu makalede bu geleneği enine boyuna tartışmaya çalıştık. Ağaca zarar veren mikrop ve bakterileri öldürür. Ağacı çok aşarı soğuk havalarda ve çok aşırı sıcak havalarda korur. Ağacın çürümesini ve kurtlanmasını önler. Ağacın gövdesinin alabileceği zararları en az düzeyde düşürmeyi sağlar. Hoş, güzel, hijyenik, temiz pırıl pırıl bir görüntü oluşturur. Ayrıca çok sıcak havalarda da ağacı yanmaya karşı korumak. En büyük etkisi soğuk havalarda ağacı don vurmalarına karşı korumak . Küresel ısınma göz önüne alındığında mevsim değişiklikleri ani don, ani ısı artışları ve azalışları sonucunun doğuracağı etkenler için yararlı etkin bir yöntem. Gövdeden obur dalların çıkmasını azaltmak için sürülür. Kireçleme ağaçları güneş yanığından korumak için yapılıyor. Ağaçlar da güneşten yanabiliyorlar. Bu arada odun dokudaki gözenekleri doldurarak kapattığı için, zararlıların yuv

Azərbaycan Dilində Vurğu Qəbul Etmeyen Şekilçiler

Sözlərdə hecalardan birinin digərlərinə nisbətən daha qüvvətli deyilməsinə heca vurğusu deyilir. Üzərinə vurğu düşən hecaya isə vurğulu heca deyilir. Azərbaycan dilində vurğu adətən söz sonuna düşür. Söz şəkilçi qəbul ederkən vurğu adətən şəkilçinin üzərinə keçir. Məsələn: çiç ə k - çiçəkl ə r - çiçəklərd ə n məkt ə b - məktəbl i - məktəblil ə r - məktəblilərd ə n Buna baxmayaraq dilimizdə bir sıra şəkilçilər var ki onlar vurğu qebul etmirlər. Bu məqalədə Azərbaycan dilində vurğu qebul etməyən şəkilçilər incələnəcək ve bu şekilçilərin hansı hallarda vurğu qebul edib hansı hallarda vurğu qebul etmediyi araşdırılacaqdır. Eyni zamanda bildirmək istəyirəm ki vurğu ilə bağlı daha geniş və ətraflı məlumat üçün Azərbaycan Dilində Vurğunun Praktik Məsələləri adlı məqaləyə də nəzər yetirə bilərsiniz.  1. İsimlərdəki şəxs(xəbərlik) şəkilçiləri Məsələn: müəli'məm müəli'msən müəli'mdir müəli'mik müəli'msiniz müəli'mdirlər Qeyd: -dır4